♦ Normal öğrenim süresini aşan Normal Öğretim öğrencileri katkı payı veya öğrenim ücreti ödemelerini Vakıfbank şubelerinden, Vakıfbank internet şubesi ve Vakıfbank ATM’lerinden yapabilecektir.
♦ Öğrencilerimiz ders kayıtlarını internet üzerinden Öğrenci Bilgi Sistemlerine (OBIS) erişerek (http://obs.aku.edu.tr/oibs/std/login.aspx) yapacaklardır.
YENİ KAYIT ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE: Yeni kayıt yapan öğrencilerimiz de aynı tarihlerde ders kayıtlarını tamamlayacak olup, yukardaki linkten giriş yapacaklardır.
Kullanıcı Adınız: Öğrenci Numaranız.
Öğrenci numaranızı bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz
Şifreniz: Yukardaki otomasyona giriş linkini seçince karşınıza gelen ekranda Şifre Sıfırla seçeneği ile şifrenizi belirleyebilirsiniz.
Harç ve Öğrenim ücretlerini buradan öğrenebilirsiniz
♦ 2024-2025 Güz yarıyılı ders kayıtları ve kayıt yenileme işlemleri müfredat bazlı olarak gerçekleştirilecektir. Müfredat bazlı ders kayıt sisteminde dersler, öğrencilerimizin tabi olduğu müfredata göre sınıf bazlı olarak gösterilmektedir. Öğrencilerimiz Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği‘nin ilgili hükümleri gereği, bulunduğu sınıfa göre öncelikle alt yarıyıllardan başarısız olduğu ve hiç alamadığı derslere kayıt olarak AGNO’su 1.75’in altında ise 30 AKTS, üzerinde ise en fazla 45 AKTS’ye kadar ders kayıtlarını yapabileceklerdir.
♦ Öğrencilerimizin ders kayıtlarını yapmadan önce müfredat tabanlı ders kayıt sistemine ait eğitim videosunu en az bir kere izlemeleri gereklidir.
♦ İnternet ortamında ders kaydını tamamlayan öğrencilerimiz, ders kayıtlarını kesinleştirmeleri gerekmektedir. Ders kaydı kesinleştirilen öğrencilerin danışman onayları danışmanları tarafından yapılacaktır. Öğrencilerin kayıt yenileme tarihlerinde ayrıca gelmelerine gerek yoktur.
♦ Ders kayıtlarını tamamladığı halde sorun olan öğrenciler, ders kayıtlarının bitimi sonrasındaki 2 (iki) gün içinde Danışmanları ile iletişime geçerek düzeltme yapabileceklerdir.
Kayıt Yenileme Tarihlerinde Ders Kaydı Yapmayan/Yapamayan Öğrenciler:
♦ Ders kayıt tarihleri bittikten sonra ders kayıt kesinlikle yapılmayacaktır. Bu tarihten sonra kayıt yenileme ancak mazeretlerini belgelemeleri kaydı ile “Birim Yönetim Kurulu” nun mazeretini uygun görmesi halinde gerçekleştirilebilecektir.
Not: Öğrencilerimiz Danışmanlarına ve Ders Programlarına öğrenim görecekleri Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu Web Sayfalarından ulaşabilirler.